وبلاگ

دستگاه ایکاس ام خراب شده

دستگاه ایکاس ام خراب شده، باید چیکار کنم : برای اینکه مشکل دستگاه آیکاس را حل کنید با دقت به سوالات و جواب های زیر توجه نمایید تا مشکل دستگاه خود را به راحتی حل نمایید با سحابیان همراه باشید :

برای خرید آنلاین از محصولات فقط کافی است روی لینک آبی زیر کلیک یا ضربه بزنید و به صورت آنلاین بعد از خرید، درب منزل دریافت کنید.

سیگار هیتس میخوام بخرم 

تجهیزات آیکوس را می خواهم بخرم

دستگاه های آیکوس را میخواهم بخرم 

اطلاعات بیشتری راجب هیتس و آیکوس میخواهم بدانم


دستگاه ایکاس ام خراب شده پاسخ سوالات به همراه جواب : 

چراغ بالا هنگام شارژ شدن در دستگاه IQOS چه کار می کند؟

چراغ چشمک زن سفید IQOS در بالای شارژر، نشان دهنده کمبود باتری است. 2 چراغ به این معنی است که هولدر شما کاملا شارژ شده است و می توانید دو بار از آن استفاده کنید. 1 چراغ به این معنی است که شما فقط 1 بار استفاده دارید. بدون چراغ به این معنی است که زمان شارژ مجدد هولدر است.

چگونه دستگاه IQOS خود را ریست کنم؟

چشمک زدن چراغ قرمز روی دستگاه IQOS نشان می دهد که باید دستگاه خود را ریست کنید. برای بازنشانی دستگاه خود، دکمه واقع بر روی شارژر جیبی را به مدت 8 ثانیه فشار داده و نگه دارید. همه چراغ‌ها برای مدت کوتاهی روشن می‌شوند و سفید چشمک می‌زنند تا نشان دهند دستگاه شما ریست شده است.

چرا IQOS duo چراغ قرمز است؟

یک چراغ قرمز ثابت IQOS به این معنی است که پف های IQOS شما تقریباً به پایان رسیده است. قرمز چشمک زدن به معنی شارژ نشدن نگهدارنده است. قرمز یکدست به این معنی است که نگهدارنده IQOS شما کاملاً شناسایی شده است. برای شارژ، نگهدارنده را در شارژر جیبی قرار دهید و منتظر بمانید تا پر شود (این باید حدود پنج دقیقه طول بکشد).

آیا می توانید دو بار  از سیگار هیتس استفاده کنیم؟

 شما نباید از هیتس های یکسان دو بار استفاده کنید و باید هیتس های استفاده شده خود را دور بریزید. علاوه بر این، HEETS نیمه تمام نباید استفاده شود.

چراغ ها در IQOS به چه معنا هستند؟ مشکلات آیکوس IQOS پاسخ سوالات

یک چراغ سفید IQOS چشمک زن نشان می دهد که چوب HEET شما در حال گرم شدن است که حدود 20 ثانیه طول می کشد. چراغ قرمز ثابت IQOS به این معنی است که پف زدن شما تقریباً به پایان رسیده است. چراغ قرمز چشمک زن به این معنی است که هولدر شارژ نمی شود، بنابراین برای شارژ کردن IQOS خود آماده شوید. قرمز یکدست به این معنی است که هولدر شما کاملاً تخلیه شده است.

ریست IQOS 2.4 PLUS و کار نمی کند ؟

اگر IQOS 2.4 PLUS شما شارژ شده است اما کار نمی کند، ممکن است لازم باشد آن را بازنشانی کنید. دو دکمه زیر چراغ وضعیت باتری را فشار داده و نگه دارید، سپس رها کنید. چراغ ها به رنگ سفید چشمک می زنند و به شما می گویند که تنظیم مجدد با موفقیت انجام شده است.

چگونه بفهمم IQOS 2.4 در حال شارژ است؟

برای اینکه بفهمید هولدر IQOS 2.4 PLUS شما شارژ می شود یا نه، کافیست دکمه شارژر جیبی خود را فشار دهید (در حالی که هولدر در دید شما است) و اگر چراغ بالای شارژر جیبی ثابت است، هولدر آماده استفاده است. اگر ضربان دارد، در حال حاضر شارژ می شود.

چگونه IQOS 2.4 Plus خود را ریست کنم؟

برای ریست دکمه‌های روشن/خاموش بلوتوث و شارژر جیبی را به‌مدت 10 ثانیه فشار دهید، سپس رها کنید. چراغ‌های وضعیت باتری شارژر جیبی روشن می‌شوند، سپس برای تأیید تنظیم مجدد، دو بار چشمک می‌زنند و قلم را در شارژر جیبی قرار دهید و مطمئن شوید که روشن است.

اگر IQOS من شارژ نشود چه کار کنم؟

اگر هولدر IQOS شما به درستی شارژ نمی شود، ممکن است کانکتورها نیاز به تمیز کردن داشته باشند. برای تمیز کردن کانکتورهای نگهدارنده IQOS و شارژر جیبی IQOS از چوب های تمیزکننده خود استفاده کنید و باید شاهد پیشرفت باشید.

چگونه قلم IQOS خود را ریست کنم؟ مشکلات آیکوس IQOS پاسخ سوالات

ابتدا دکمه روی شارژر را فشار داده و نگه دارید، پس از 8 ثانیه، تمام چراغ های نشانگر IQOS خاموش می شوند.پس از روشن شدن مجدد همه چراغ ها، بازنشانی کامل می شود.

چگونه چراغ قرمز IQOS را رفع می کنید؟

راه حل چراغ قرمز چشمک زن شارژ میله گرمکن IQOS این است که بعد از کشیدن سیگار منتظر بمانید تا میله گرمایش کاملاً خنک شود و وقتی در دست احساس گرمی نکرد آن را دوباره برگردانید. چراغ سبز چشمک می زند و به طور معمول شارژ می شود.

تماس فقط از طریق واتساپ پاسخ داده می شود 

0933-5537964

⇑ واتساپ بزن روش⇑

دستگاه ایکاس ام خراب شده :

چگونه چراغ سفید IQOS چشمک زن را رفع می کنید؟

وقتی چراغ‌های سفید چشمک می‌زنند، IQOS خارج از محدوده دمای عملیاتی (0-50 درجه سانتی‌گراد) است یا نگهدارنده باید تا زمانی که شارژ کامل شود، در شارژر جیبی با در بسته قرار داده شود.

چگونه IQOS multi را ریست می کنید؟

برای ریست دکمه چندگانه IQOS را به مدت 10 ثانیه فشار داده و نگه دارید سپس رها کنید. چراغ وضعیت باتری و چراغ دکمه و وضعیت محو می‌شوند، دو بار چشمک می‌زنند، سپس ریست انجام شده است.

چگونه IQOS LIL را ریست می کنید؟

دکمه را به مدت 8 ثانیه فشار داده و نگه دارید (حتی اگر دستگاه بعد از 2 ثانیه شروع به لرزیدن کند). LED وضعیت 2 بار به رنگ آبی، آبی یخی و نارنجی چشمک می زند تا نشان دهد که فرآیند تنظیم مجدد آغاز شده است.

نحوه بررسی شارژ دستگاه IQOS 2.4 PLUS ؟

با فشار دادن دکمه شارژر جیبی به مدت 1 ثانیه بررسی کنید که شارژر جیبی IQOS 2.4 PLUS روشن باشد. چراغ ها باید روشن شوند. اگر این کار را نکردند، دکمه را به مدت 4 ثانیه فشار دهید و نگه دارید.

چگونه باتری IQOS را تست می کنید؟

برای بررسی وضعیت باتری روی دکمه شارژر جیبی IQOS ضربه بزنید تا سطح باتری را بررسی کنید. برای ریست دکمه شارژر جیبی IQOS را به مدت 10 ثانیه فشار داده و نگه دارید سپس رها کنید. چراغ وضعیت باتری محو می شود، دو بار چشمک می زند، سپس به تدریج محو می شود تا تنظیم مجدد را تأیید کند.

دستگاه ایکاس ام خراب شده

آیا باید IQOS خود را به روز رسانی کنیم؟ مشکلات آیکوس IQOS پاسخ سوالات

می توانید سیستم عامل شارژر IQOS خود را از طریق کابل USB و همچنین از طریق اتصال بلوتوث به روز کنید. سیستم عامل IQOS Holder را تنها زمانی می توان به روز کرد که هولدر در شارژر جیبی قرار داده شود و از طریق کابل USB به رایانه شخصی یا لپ تاپ متصل شود. به طور کلی توصیه می شود که به روز رسانی سیستم عامل را از طریق کابل USB انجام دهید.

چگونه IQOS 3 duo خود را ریست کنم؟

اگر IQOS 3 DUO شما شارژ شده است اما کار نمی کند، ممکن است لازم باشد آن را بازنشانی کنید. دکمه شارژر را فشار دهید تا چراغ ها محو شوند، سپس دکمه را رها کنید. همه چراغ‌های وضعیت خاموش می‌شوند، دوبار چشمک می‌زنند، سپس به آرامی دوباره ظاهر می‌شوند تا به شما بگوییم که تنظیم مجدد با موفقیت انجام شده است.

چگونه IQOS 3 را به روز کنم؟

چگونه می توانم سیستم عامل شارژر جیبی IQOS 3 خود را برای استفاده از آن با نگهدارنده IQOS 3 DUO ارتقا دهم؟ نگهدارنده IQOS 3 DUO خود را کاملاً شارژ کنید و آن را در شارژر جیبی IQOS 3 قرار دهید. دکمه شارژر جیبی را فشار دهید تا چراغ وضعیت نگهدارنده را بررسی کنید: اگر چراغ یک بار چشمک زد – نیاز به ارتقا دارید.

چرا IQOS multi من کار نمی کند؟ مشکلات آیکوس IQOS پاسخ سوالات

اگر IQOS 3 MULTI شما به طور کامل شارژ شده است اما هنوز کار نمی کند، مرحله بعدی تنظیم مجدد آن است. دکمه شارژر خود را به مدت تقریبی 10 ثانیه فشار دهید و نگه دارید. وقتی چراغ ها شروع به محو شدن کردند، دکمه را دو ثانیه دیگر فشار دهید. همانطور که دکمه را رها می کنید، تمام چراغ ها را به رنگ سفید می بینید.

چگونه IQOS multi را عیب یابی می کنید؟

اگر IQOS 3 MULTI شما شارژ شده است، اما هنوز کار نمی کند، مرحله بعدی تنظیم مجدد دستگاه IQOS 3 MULTI است. دکمه دستگاه IQOS خود را برای تقریباً 10 ثانیه فشار داده و نگه دارید. پس از محو شدن چراغ ها، دکمه را برای 2 ثانیه دیگر نگه دارید.

چراغ قرمز در IQOS به چه معناست؟

یک چراغ سفید IQOS چشمک زن نشان می دهد که چوب HEET شما در حال گرم شدن است که حدود 20 ثانیه طول می کشد. چراغ قرمز ثابت IQOS به این معنی است که تجربه شما تقریباً به پایان رسیده است. قرمز چشمک زدن به این معنی است که هولدر شارژ نمی شود، بنابراین برای شارژ کردن IQOS خود آماده شوید. قرمز یکدست به این معنی است که هولدر شما کاملاً تخلیه شده است.

چگونه قلم IQOS 3 خود را ریست کنم؟

دکمه روی شارژر را فشار داده و نگه دارید، پس از 8 ثانیه، تمام چراغ های نشانگر IQOS خاموش می شوند.پس از روشن شدن مجدد همه چراغ ها، ریست کامل می شود.

چگونه شارژ نشدن استیک IQOS خود را تعمیر کنم؟ مشکلات آیکوس IQOS پاسخ سوالات

شارژر جیبی را با استفاده از کابل شارژ رسمی IQOS و آداپتور برق متناوب حداقل 20 دقیقه به پریز برق وصل کنید و شارژر جیبی خود را ریست کنید (دکمه روشن/خاموش را فشار داده و نگه دارید تا زمانی که همه چراغ ها برای مدت کوتاهی چشمک بزنند).

آیا هولدر IQOS 3 شما شارژ نمی شود؟

اگر هولدر IQOS 3 شما به درستی شارژ نمی شود، ممکن است کانکتورها نیاز به تمیز کردن داشته باشند. فقط کانکتورهای نگهدارنده IQOS و شارژر جیبی IQOS را با چوب های تمیز کننده IQOS تمیز کنید.

اگر IQOS من در آب افتاد چه کار کنم؟

آب نمک دریا بلافاصله تمام مدارهای چاپی را می سوزاند، اگر IQOS واقعا خیس شود، بهتر است آن را در آب شیرین بشویید. مطمئناً آن را در آفتاب خشک نکنید. در اینجا، نمک ها روی وسایل الکترونیکی اساساً فوراً وارد می‌شوند و آسیب آن عمدتاً غیرقابل برگشت است.

وقتی شارژر باتری من قرمز می شود به چه معناست؟

گاهی اوقات، شارژر ممکن است قرمز چشمک زن سمت راست نشان دهد که باتری خراب است. این نشان می دهد که باتری از قبل شارژ کامل شده است. در صورت نیاز به شارژ، قبل از تلاش مجدد، برای مدت کوتاهی باتری ها را خالی کنید. اگر چراغ در حدود 90 ثانیه پس از جاگذاری باتری به رنگ قرمز چشمک بزند، ولتاژ باتری بسیار پایین است.

چگونه برای اولین بار IQOS 3 خود را شارژ کنم؟ مشکلات آیکوس IQOS پاسخ سوالات

TURN ON دکمه شارژر جیبی IQOS 3 DUO را به مدت 4 ثانیه فشار داده و نگه دارید، سپس رها کنید. چراغ های وضعیت نگهدارنده و چراغ های وضعیت شارژر جیبی به آرامی روشن می شوند. نقلم را در شارژر جیبی IQOS 3 DUO قرار دهید، سپس در را ببندید تا شارژ شود. چراغ وضعیت نگهدارنده سطح شارژ نگهدارنده را نشان می دهد.

چگونه دستگاه IQOS خود را به روز کنم؟

برنامه IQOS را باز کنید و “Info e Firmware” را در تنظیمات دستگاه انتخاب کنید. روی “Update Firmware” کلیک کنید و کارتان تمام شد!

چگونه نرم افزار IQOS خود را به روز کنم؟

می توانید سیستم عامل شارژر IQOS خود را از طریق کابل USB و همچنین از طریق اتصال بلوتوث به روز کنید. سیستم عامل IQOS Holder را تنها زمانی می توان به روز کرد که هولدر در شارژر جیبی قرار داده شود و از طریق کابل USB به رایانه شخصی یا لپ تاپ متصل شود. به طور کلی توصیه می شود که به روز رسانی سیستم عامل را از طریق کابل USB انجام دهید

آیا برنامه ای برای IQOS وجود دارد؟

برنامه MY IQOS برای دانلود در فروشگاه Google Play برای گوشی های اندرویدی موجود است. برای کامل‌ترین تجربه دستگاه، مطمئن شوید که برنامه را در هر جایی که در مورد وجود به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری جدید به شما هشدار داده می‌شود، به‌روز نگه دارید.

دستگاه ایکاس ام خراب شده

چگونه IQOS را از قبل گرم می کنید؟ مشکلات آیکوس IQOS پاسخ سوالات

دکمه نگهدارنده را برای دو ثانیه فشار داده و نگه دارید. چراغ LED سبز شروع به چشمک زدن می کند. هنگامی که چراغ LED سبز ثابت است، می توانید از IQOS استفاده کنید.

چگونه باتری IQOS را تست می کنید؟

برای بررسی وضعیت باتری روی دکمه چندگانه IQOS ضربه بزنید تا سطح باتری را بررسی کنید. برای ریست دکمه چندگانه IQOS را به مدت 10 ثانیه فشار داده و نگه دارید سپس رها کنید. چراغ وضعیت باتری و چراغ دکمه و وضعیت محو می‌شوند، دو بار چشمک می‌زنند، سپس برای تأیید بازنشانی به تدریج محو می‌شوند.

چگونه می توانم IQOS 2.4 PLUS خود را بررسی کنم؟

نحوه بررسی شارژ دستگاه IQOS 2.4 PLUS، با فشار دادن دکمه شارژر جیبی به مدت 1 ثانیه بررسی کنید که شارژر جیبی IQOS 2.4 PLUS روشن باشد. چراغ ها باید روشن شوند. اگر این کار را نکردند، دکمه را به مدت 4 ثانیه فشار دهید و نگه دارید.

چرا IQOS 3 من کار نمی کند؟

ریست کنید، اگر IQOS 3 DUO شما شارژ شده است اما کار نمی کند، ممکن است لازم باشد آن را ریست کنید. دکمه شارژر را فشار دهید تا چراغ ها محو شوند، سپس دکمه را رها کنید. همه چراغ‌های وضعیت خاموش می‌شوند، دوبار چشمک می‌زنند، سپس به آرامی دوباره ظاهر می‌شوند تا به شما بگوییم که تنظیم مجدد با موفقیت انجام شده است.

چگونه با استفاده از یک برنامه سیستم عامل IQOS را به روز کنیم؟

با گوشی وارد شوید. و رمز عبور(داخل کارتن دستگاه) از وب سایت IQOS و با کابل آپدیت فریمور و به روز رسانی سیستم عامل را فشار دهید و چند دقیقه صبر کنید

چگونه چراغ‌  IQOS سفید چشمک زن را رفع می کنید؟ مشکلات آیکوس IQOS پاسخ سوالات

وقتی چراغ‌ها دو بار سفید چشمک می‌زنند IQOS خارج از محدوده دمای عملیاتی (0-50 درجه سانتی‌گراد) است یا نگهدارنده باید تا زمانی که شارژ کامل شود، در شارژر جیبی با در بسته قرار داده شود.

خطای چراغ آبی چیست؟

اگر دستگاه باکس مادر مشکل در بخش بلوتوث داشته باشد، این خطا به صورت چراغ چشمک زن در روی باکس مادر است که با خاموش روشن کردن باکس اصلی این خطا بر طرف می شود.

چرا چراغ قرمز قلم ایکوس روشن شده است؟

دلیل چراغ قرمز روی قلم امکان دارد از چند قسمت مختلف باشد. شکسته شدن تیغه یا ترک برداشتن تیغه حرارتی دستگاه تخلیه کامل باتری قلم ایکوس و در نهایت مشکل چیپ فرمان روی برد دستگاه می باشد.

روشن شدن چراغ قرمز نگهدارنده شارژ ایکوس به چه معناست؟

زمانی که قلم داخل دستگاه وجود ندارد و با زدن دکمه روی باکس چراغ قرمز روشن می شود،احتمالا مشکل از چیپ برد باکس شارژ و یا پاره شدن فلت انتهای باکس شارژ است.در برخی موارد امکان تخلیه باتری باکس شارژ می باشد که با خاموش و روشن کردن و یا گذاشتن دستگاه در شارژ به مدت 60 دقیقه مشکل برطرف می شود.

چرا قلم ایکوس در حین استفاده خاموش می شود؟ مشکلات آیکوس IQOS پاسخ سوالات

اگر زمان استفاده دستگاه شما به طور پیوسته ناگهان خاموش شود، اولین گزینه احتمالی باتری دستگاه می باشد که نشان دهنده به پایان رسیدن عمر باطری قلم است. البته در صورت ترک خوردن تیغه حرارتی ایکوس، باعث افزایش ولتاژ در زمان مصرف و موجب تخلیه سریع باتری می شود.

چرا  قلم ایکوس کم، کام می دهد ؟

در بعضی مواقع بعد از وارد کردن سیگار هیتس در قلم دستگاه ،قلم به درستی دود کافی خارج نمی کندو به اصطلاح کام نمی دهد. این امر به چند دلیل اتفاق می افتد 1- استفاده از فیلتر یا سیگار نامرغوب 2- کثیف شدن تیغه قلم ایکوس که به علت تمیز نکردن به موقع تیغه حرارتی،بسته شدن خروجی های تهویه ی هوا در کپ قلم ایجاد می شود.

بله کپ قلم دستگاه دارای عمر مفید می باشد و معمولا بعد از گذشت 6 تا 8 ماه از استفاده حتما باید کپ بالای قلم تعویض گردد.به این دلیل که کپ بالای قلم ایکوس دارای روزنه هایی برای تهویه هوا است که به مرور زمان مسدود می گردند و همین امر باعث درست کار نکردن دستگاه می شود و از طرف دیگر پلاستیک اطراف تیغه نیز به مرور زمان به دلیل گرما نازک و شکننده و سپس آب می شود.

باتری قلم ایکوس دارای عمر 3000 بار شارژ پر و خالی می باشد که در صورت استفاده صحیح قلم شما می توانید تا انتهای 3000 بار از عمر باتری استفاده کنید. برای بالا رفتن عمر باتری توجه داشته باشید حتما از شارژر اورجینال خود دستگاه استفاده کنید زیرا شارژ های موبایل و متفرقه دارای ولتاژ متغیری هستند که در دراز مدت عمر باتری را کم می کنند.

این اتفاق چند دلیل می تواند داشته باشد. یکی از رایج ترین این مشکلات استفاده از شارژر های غیر استاندار است که با قرار دادن قلم در باکس شارژ و خاموش روشن کردن باکس شارژ اصلی این مشکل برطرف می شود. در مورد دیگر امکان دارد قسمت انتهای قلم کثیف شده باشد و قلم برای شارژ مجدد دچار مشکل شود که با تمیز کردن انتهای اتصال طلایی قلم ایکوس مشکل برطرف می شود. مورد بعدی به اتمام رسیدن باتری iqos است.

در بعضی از مواقع باکس شارژ ایکاس دچار مشکلاتی می شود که در بالا به آن اشاره کرده ایم ولی عمر باتری باکس شارژ IQOS بستگی به مدل دستگاه متغیر می باشد. باکس شارژ دستگاه ایکوس 2.4 دارای باتری 1300 میلی آمپر با عمر شارژ 3000 بار و باکس شارژ دستگاه IQOS 3 , 3DUO دارای باتری 1950 میلی آمپری می باشد که قابلیت 5000 بار عمر پر و خالی دارد. در صورت به اتمام رسیدن باتری دستگاه ،دیگر قلم IQOS را شارژ نمی کند.

دلیل این اتفاق وارد شدن ضربه یا افتادن قلم ایکوس بر زمین می باشد. در مواقعی هم به علت آب خوردگی، قلم باید تعویض ویبره توسط واحد تعمیرات تخصصی انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *