وبلاگ

مشکلات آیکوس IQOS پاسخ سوالات

مشکلات آیکوس IQOS پاسخ سوالات

مشکلات آیکوس IQOS پاسخ سوالات یکی از سوالاتی هست که به صورت کامل توضیح داده ایم و شما به راحتی می توانید مشکل دستگاه خود را حل نمایید ، صحبت را کوتاه میکنیم و می پردازیم به سوالات و پاسخ ها و همچنین مشکلاتی که برای دستگاه شما پیش می آید

همه سوالات به همراه جواب مشکلات و خرابی های آیکوس⇓

مشکلات آیکوس IQOS پاسخ سوالات : 

چراغ بالا هنگام شارژ شدن در دستگاه IQOS چه کار می کند؟

چراغ چشمک زن سفید IQOS در بالای شارژر، نشان دهنده کمبود باتری است. 2 چراغ به این معنی است که هولدر شما کاملا شارژ شده است و می توانید دو بار از آن استفاده کنید. 1 چراغ به این معنی است که شما فقط 1 بار استفاده دارید. بدون چراغ به این معنی است که زمان شارژ مجدد هولدر است.

چگونه دستگاه IQOS خود را ریست کنم؟

چشمک زدن چراغ قرمز روی دستگاه IQOS نشان می دهد که باید دستگاه خود را ریست کنید. برای بازنشانی دستگاه خود، دکمه واقع بر روی شارژر جیبی را به مدت 8 ثانیه فشار داده و نگه دارید. همه چراغ‌ها برای مدت کوتاهی روشن می‌شوند و سفید چشمک می‌زنند تا نشان دهند دستگاه شما ریست شده است.

چرا IQOS duo چراغ قرمز است؟

یک چراغ قرمز ثابت IQOS به این معنی است که پف های IQOS شما تقریباً به پایان رسیده است. قرمز چشمک زدن به معنی شارژ نشدن نگهدارنده است. قرمز یکدست به این معنی است که نگهدارنده IQOS شما کاملاً شناسایی شده است. برای شارژ، نگهدارنده را در شارژر جیبی قرار دهید و منتظر بمانید تا پر شود (این باید حدود پنج دقیقه طول بکشد).

آیا می توانید دو بار  از سیگار هیتس استفاده کنیم؟

 شما نباید از هیتس های یکسان دو بار استفاده کنید و باید هیتس های استفاده شده خود را دور بریزید. علاوه بر این، HEETS نیمه تمام نباید استفاده شود.

چراغ ها در IQOS به چه معنا هستند؟ مشکلات آیکوس IQOS پاسخ سوالات

یک چراغ سفید IQOS چشمک زن نشان می دهد که چوب HEET شما در حال گرم شدن است که حدود 20 ثانیه طول می کشد. چراغ قرمز ثابت IQOS به این معنی است که پف زدن شما تقریباً به پایان رسیده است. چراغ قرمز چشمک زن به این معنی است که هولدر شارژ نمی شود، بنابراین برای شارژ کردن IQOS خود آماده شوید. قرمز یکدست به این معنی است که هولدر شما کاملاً تخلیه شده است.

ریست IQOS 2.4 PLUS و کار نمی کند ؟

اگر IQOS 2.4 PLUS شما شارژ شده است اما کار نمی کند، ممکن است لازم باشد آن را بازنشانی کنید. دو دکمه زیر چراغ وضعیت باتری را فشار داده و نگه دارید، سپس رها کنید. چراغ ها به رنگ سفید چشمک می زنند و به شما می گویند که تنظیم مجدد با موفقیت انجام شده است.

چگونه بفهمم IQOS 2.4 در حال شارژ است؟

برای اینکه بفهمید هولدر IQOS 2.4 PLUS شما شارژ می شود یا نه، کافیست دکمه شارژر جیبی خود را فشار دهید (در حالی که هولدر در دید شما است) و اگر چراغ بالای شارژر جیبی ثابت است، هولدر آماده استفاده است. اگر ضربان دارد، در حال حاضر شارژ می شود.

چگونه IQOS 2.4 Plus خود را ریست کنم؟

برای ریست دکمه‌های روشن/خاموش بلوتوث و شارژر جیبی را به‌مدت 10 ثانیه فشار دهید، سپس رها کنید. چراغ‌های وضعیت باتری شارژر جیبی روشن می‌شوند، سپس برای تأیید تنظیم مجدد، دو بار چشمک می‌زنند و قلم را در شارژر جیبی قرار دهید و مطمئن شوید که روشن است.

اگر IQOS من شارژ نشود چه کار کنم؟

اگر هولدر IQOS شما به درستی شارژ نمی شود، ممکن است کانکتورها نیاز به تمیز کردن داشته باشند. برای تمیز کردن کانکتورهای نگهدارنده IQOS و شارژر جیبی IQOS از چوب های تمیزکننده خود استفاده کنید و باید شاهد پیشرفت باشید.

چگونه قلم IQOS خود را ریست کنم؟ مشکلات آیکوس IQOS پاسخ سوالات

ابتدا دکمه روی شارژر را فشار داده و نگه دارید، پس از 8 ثانیه، تمام چراغ های نشانگر IQOS خاموش می شوند.پس از روشن شدن مجدد همه چراغ ها، بازنشانی کامل می شود.

چگونه چراغ قرمز IQOS را رفع می کنید؟

راه حل چراغ قرمز چشمک زن شارژ میله گرمکن IQOS این است که بعد از کشیدن سیگار منتظر بمانید تا میله گرمایش کاملاً خنک شود و وقتی در دست احساس گرمی نکرد آن را دوباره برگردانید. چراغ سبز چشمک می زند و به طور معمول شارژ می شود.

تماس فقط از طریق واتساپ پاسخ داده می شود 

0933-5537964

⇑ واتساپ بزن روش⇑

چگونه چراغ سفید IQOS چشمک زن را رفع می کنید؟

وقتی چراغ‌های سفید چشمک می‌زنند، IQOS خارج از محدوده دمای عملیاتی (0-50 درجه سانتی‌گراد) است یا نگهدارنده باید تا زمانی که شارژ کامل شود، در شارژر جیبی با در بسته قرار داده شود.

چگونه IQOS multi را ریست می کنید؟

برای ریست دکمه چندگانه IQOS را به مدت 10 ثانیه فشار داده و نگه دارید سپس رها کنید. چراغ وضعیت باتری و چراغ دکمه و وضعیت محو می‌شوند، دو بار چشمک می‌زنند، سپس ریست انجام شده است.

چگونه IQOS LIL را ریست می کنید؟

دکمه را به مدت 8 ثانیه فشار داده و نگه دارید (حتی اگر دستگاه بعد از 2 ثانیه شروع به لرزیدن کند). LED وضعیت 2 بار به رنگ آبی، آبی یخی و نارنجی چشمک می زند تا نشان دهد که فرآیند تنظیم مجدد آغاز شده است.

نحوه بررسی شارژ دستگاه IQOS 2.4 PLUS ؟

با فشار دادن دکمه شارژر جیبی به مدت 1 ثانیه بررسی کنید که شارژر جیبی IQOS 2.4 PLUS روشن باشد. چراغ ها باید روشن شوند. اگر این کار را نکردند، دکمه را به مدت 4 ثانیه فشار دهید و نگه دارید.

چگونه باتری IQOS را تست می کنید؟

برای بررسی وضعیت باتری روی دکمه شارژر جیبی IQOS ضربه بزنید تا سطح باتری را بررسی کنید. برای ریست دکمه شارژر جیبی IQOS را به مدت 10 ثانیه فشار داده و نگه دارید سپس رها کنید. چراغ وضعیت باتری محو می شود، دو بار چشمک می زند، سپس به تدریج محو می شود تا تنظیم مجدد را تأیید کند.

آیا باید IQOS خود را به روز رسانی کنیم؟ مشکلات آیکوس IQOS پاسخ سوالات

می توانید سیستم عامل شارژر IQOS خود را از طریق کابل USB و همچنین از طریق اتصال بلوتوث به روز کنید. سیستم عامل IQOS Holder را تنها زمانی می توان به روز کرد که هولدر در شارژر جیبی قرار داده شود و از طریق کابل USB به رایانه شخصی یا لپ تاپ متصل شود. به طور کلی توصیه می شود که به روز رسانی سیستم عامل را از طریق کابل USB انجام دهید.

چگونه IQOS 3 duo خود را ریست کنم؟

اگر IQOS 3 DUO شما شارژ شده است اما کار نمی کند، ممکن است لازم باشد آن را بازنشانی کنید. دکمه شارژر را فشار دهید تا چراغ ها محو شوند، سپس دکمه را رها کنید. همه چراغ‌های وضعیت خاموش می‌شوند، دوبار چشمک می‌زنند، سپس به آرامی دوباره ظاهر می‌شوند تا به شما بگوییم که تنظیم مجدد با موفقیت انجام شده است.

چگونه IQOS 3 را به روز کنم؟

چگونه می توانم سیستم عامل شارژر جیبی IQOS 3 خود را برای استفاده از آن با نگهدارنده IQOS 3 DUO ارتقا دهم؟ نگهدارنده IQOS 3 DUO خود را کاملاً شارژ کنید و آن را در شارژر جیبی IQOS 3 قرار دهید. دکمه شارژر جیبی را فشار دهید تا چراغ وضعیت نگهدارنده را بررسی کنید: اگر چراغ یک بار چشمک زد – نیاز به ارتقا دارید.

چرا IQOS multi من کار نمی کند؟ مشکلات آیکوس IQOS پاسخ سوالات

اگر IQOS 3 MULTI شما به طور کامل شارژ شده است اما هنوز کار نمی کند، مرحله بعدی تنظیم مجدد آن است. دکمه شارژر خود را به مدت تقریبی 10 ثانیه فشار دهید و نگه دارید. وقتی چراغ ها شروع به محو شدن کردند، دکمه را دو ثانیه دیگر فشار دهید. همانطور که دکمه را رها می کنید، تمام چراغ ها را به رنگ سفید می بینید.

چگونه IQOS multi را عیب یابی می کنید؟

اگر IQOS 3 MULTI شما شارژ شده است، اما هنوز کار نمی کند، مرحله بعدی تنظیم مجدد دستگاه IQOS 3 MULTI است. دکمه دستگاه IQOS خود را برای تقریباً 10 ثانیه فشار داده و نگه دارید. پس از محو شدن چراغ ها، دکمه را برای 2 ثانیه دیگر نگه دارید.

چراغ قرمز در IQOS به چه معناست؟

یک چراغ سفید IQOS چشمک زن نشان می دهد که چوب HEET شما در حال گرم شدن است که حدود 20 ثانیه طول می کشد. چراغ قرمز ثابت IQOS به این معنی است که تجربه شما تقریباً به پایان رسیده است. قرمز چشمک زدن به این معنی است که هولدر شارژ نمی شود، بنابراین برای شارژ کردن IQOS خود آماده شوید. قرمز یکدست به این معنی است که هولدر شما کاملاً تخلیه شده است.

چگونه قلم IQOS 3 خود را ریست کنم؟

دکمه روی شارژر را فشار داده و نگه دارید، پس از 8 ثانیه، تمام چراغ های نشانگر IQOS خاموش می شوند.پس از روشن شدن مجدد همه چراغ ها، ریست کامل می شود.

تماس فقط از طریق واتساپ پاسخ داده می شود 

0933-5537964

⇑ واتساپ بزن روش⇑

چگونه شارژ نشدن استیک IQOS خود را تعمیر کنم؟ مشکلات آیکوس IQOS پاسخ سوالات

شارژر جیبی را با استفاده از کابل شارژ رسمی IQOS و آداپتور برق متناوب حداقل 20 دقیقه به پریز برق وصل کنید و شارژر جیبی خود را ریست کنید (دکمه روشن/خاموش را فشار داده و نگه دارید تا زمانی که همه چراغ ها برای مدت کوتاهی چشمک بزنند).

آیا هولدر IQOS 3 شما شارژ نمی شود؟

اگر هولدر IQOS 3 شما به درستی شارژ نمی شود، ممکن است کانکتورها نیاز به تمیز کردن داشته باشند. فقط کانکتورهای نگهدارنده IQOS و شارژر جیبی IQOS را با چوب های تمیز کننده IQOS تمیز کنید.

اگر IQOS من در آب افتاد چه کار کنم؟

آب نمک دریا بلافاصله تمام مدارهای چاپی را می سوزاند، اگر IQOS واقعا خیس شود، بهتر است آن را در آب شیرین بشویید. مطمئناً آن را در آفتاب خشک نکنید. در اینجا، نمک ها روی وسایل الکترونیکی اساساً فوراً وارد می‌شوند و آسیب آن عمدتاً غیرقابل برگشت است.

وقتی شارژر باتری من قرمز می شود به چه معناست؟

گاهی اوقات، شارژر ممکن است قرمز چشمک زن سمت راست نشان دهد که باتری خراب است. این نشان می دهد که باتری از قبل شارژ کامل شده است. در صورت نیاز به شارژ، قبل از تلاش مجدد، برای مدت کوتاهی باتری ها را خالی کنید. اگر چراغ در حدود 90 ثانیه پس از جاگذاری باتری به رنگ قرمز چشمک بزند، ولتاژ باتری بسیار پایین است.

چگونه برای اولین بار IQOS 3 خود را شارژ کنم؟ مشکلات آیکوس IQOS پاسخ سوالات

TURN ON دکمه شارژر جیبی IQOS 3 DUO را به مدت 4 ثانیه فشار داده و نگه دارید، سپس رها کنید. چراغ های وضعیت نگهدارنده و چراغ های وضعیت شارژر جیبی به آرامی روشن می شوند. نقلم را در شارژر جیبی IQOS 3 DUO قرار دهید، سپس در را ببندید تا شارژ شود. چراغ وضعیت نگهدارنده سطح شارژ نگهدارنده را نشان می دهد.

چگونه دستگاه IQOS خود را به روز کنم؟

برنامه IQOS را باز کنید و “Info e Firmware” را در تنظیمات دستگاه انتخاب کنید. روی “Update Firmware” کلیک کنید و کارتان تمام شد!

چگونه نرم افزار IQOS خود را به روز کنم؟

می توانید سیستم عامل شارژر IQOS خود را از طریق کابل USB و همچنین از طریق اتصال بلوتوث به روز کنید. سیستم عامل IQOS Holder را تنها زمانی می توان به روز کرد که هولدر در شارژر جیبی قرار داده شود و از طریق کابل USB به رایانه شخصی یا لپ تاپ متصل شود. به طور کلی توصیه می شود که به روز رسانی سیستم عامل را از طریق کابل USB انجام دهید

آیا برنامه ای برای IQOS وجود دارد؟

برنامه MY IQOS برای دانلود در فروشگاه Google Play برای گوشی های اندرویدی موجود است. برای کامل‌ترین تجربه دستگاه، مطمئن شوید که برنامه را در هر جایی که در مورد وجود به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری جدید به شما هشدار داده می‌شود، به‌روز نگه دارید.

چگونه IQOS را از قبل گرم می کنید؟ مشکلات آیکوس IQOS پاسخ سوالات

دکمه نگهدارنده را برای دو ثانیه فشار داده و نگه دارید. چراغ LED سبز شروع به چشمک زدن می کند. هنگامی که چراغ LED سبز ثابت است، می توانید از IQOS استفاده کنید.

چگونه باتری IQOS را تست می کنید؟

برای بررسی وضعیت باتری روی دکمه چندگانه IQOS ضربه بزنید تا سطح باتری را بررسی کنید. برای ریست دکمه چندگانه IQOS را به مدت 10 ثانیه فشار داده و نگه دارید سپس رها کنید. چراغ وضعیت باتری و چراغ دکمه و وضعیت محو می‌شوند، دو بار چشمک می‌زنند، سپس برای تأیید بازنشانی به تدریج محو می‌شوند.

چگونه می توانم IQOS 2.4 PLUS خود را بررسی کنم؟

نحوه بررسی شارژ دستگاه IQOS 2.4 PLUS، با فشار دادن دکمه شارژر جیبی به مدت 1 ثانیه بررسی کنید که شارژر جیبی IQOS 2.4 PLUS روشن باشد. چراغ ها باید روشن شوند. اگر این کار را نکردند، دکمه را به مدت 4 ثانیه فشار دهید و نگه دارید.

چرا IQOS 3 من کار نمی کند؟

ریست کنید، اگر IQOS 3 DUO شما شارژ شده است اما کار نمی کند، ممکن است لازم باشد آن را ریست کنید. دکمه شارژر را فشار دهید تا چراغ ها محو شوند، سپس دکمه را رها کنید. همه چراغ‌های وضعیت خاموش می‌شوند، دوبار چشمک می‌زنند، سپس به آرامی دوباره ظاهر می‌شوند تا به شما بگوییم که تنظیم مجدد با موفقیت انجام شده است.

چگونه با استفاده از یک برنامه سیستم عامل IQOS را به روز کنیم؟

با گوشی وارد شوید. و رمز عبور(داخل کارتن دستگاه) از وب سایت IQOS و با کابل آپدیت فریمور و به روز رسانی سیستم عامل را فشار دهید و چند دقیقه صبر کنید

چگونه چراغ‌  IQOS سفید چشمک زن را رفع می کنید؟ مشکلات آیکوس IQOS پاسخ سوالات

وقتی چراغ‌ها دو بار سفید چشمک می‌زنند IQOS خارج از محدوده دمای عملیاتی (0-50 درجه سانتی‌گراد) است یا نگهدارنده باید تا زمانی که شارژ کامل شود، در شارژر جیبی با در بسته قرار داده شود.

خطای چراغ آبی چیست؟

اگر دستگاه باکس مادر مشکل در بخش بلوتوث داشته باشد، این خطا به صورت چراغ چشمک زن در روی باکس مادر است که با خاموش روشن کردن باکس اصلی این خطا بر طرف می شود.

چرا چراغ قرمز قلم ایکوس روشن شده است؟

دلیل چراغ قرمز روی قلم امکان دارد از چند قسمت مختلف باشد. شکسته شدن تیغه یا ترک برداشتن تیغه حرارتی دستگاه تخلیه کامل باتری قلم ایکوس و در نهایت مشکل چیپ فرمان روی برد دستگاه می باشد.

روشن شدن چراغ قرمز نگهدارنده شارژ ایکوس به چه معناست؟

زمانی که قلم داخل دستگاه وجود ندارد و با زدن دکمه روی باکس چراغ قرمز روشن می شود،احتمالا مشکل از چیپ برد باکس شارژ و یا پاره شدن فلت انتهای باکس شارژ است.در برخی موارد امکان تخلیه باتری باکس شارژ می باشد که با خاموش و روشن کردن و یا گذاشتن دستگاه در شارژ به مدت 60 دقیقه مشکل برطرف می شود.

چرا قلم ایکوس در حین استفاده خاموش می شود؟ مشکلات آیکوس IQOS پاسخ سوالات

اگر زمان استفاده دستگاه شما به طور پیوسته ناگهان خاموش شود، اولین گزینه احتمالی باتری دستگاه می باشد که نشان دهنده به پایان رسیدن عمر باطری قلم است. البته در صورت ترک خوردن تیغه حرارتی ایکوس، باعث افزایش ولتاژ در زمان مصرف و موجب تخلیه سریع باتری می شود.

چرا  قلم ایکوس کم، کام می دهد ؟

در بعضی مواقع بعد از وارد کردن سیگار هیتس در قلم دستگاه ،قلم به درستی دود کافی خارج نمی کندو به اصطلاح کام نمی دهد. این امر به چند دلیل اتفاق می افتد 1- استفاده از فیلتر یا سیگار نامرغوب 2- کثیف شدن تیغه قلم ایکوس که به علت تمیز نکردن به موقع تیغه حرارتی،بسته شدن خروجی های تهویه ی هوا در کپ قلم ایجاد می شود.

بله کپ قلم دستگاه دارای عمر مفید می باشد و معمولا بعد از گذشت 6 تا 8 ماه از استفاده حتما باید کپ بالای قلم تعویض گردد.به این دلیل که کپ بالای قلم ایکوس دارای روزنه هایی برای تهویه هوا است که به مرور زمان مسدود می گردند و همین امر باعث درست کار نکردن دستگاه می شود و از طرف دیگر پلاستیک اطراف تیغه نیز به مرور زمان به دلیل گرما نازک و شکننده و سپس آب می شود.

تماس فقط از طریق واتساپ پاسخ داده می شود 

0933-5537964

⇑ واتساپ بزن روش⇑

باتری قلم ایکوس دارای عمر 3000 بار شارژ پر و خالی می باشد که در صورت استفاده صحیح قلم شما می توانید تا انتهای 3000 بار از عمر باتری استفاده کنید. برای بالا رفتن عمر باتری توجه داشته باشید حتما از شارژر اورجینال خود دستگاه استفاده کنید زیرا شارژ های موبایل و متفرقه دارای ولتاژ متغیری هستند که در دراز مدت عمر باتری را کم می کنند.

این اتفاق چند دلیل می تواند داشته باشد. یکی از رایج ترین این مشکلات استفاده از شارژر های غیر استاندار است که با قرار دادن قلم در باکس شارژ و خاموش روشن کردن باکس شارژ اصلی این مشکل برطرف می شود. در مورد دیگر امکان دارد قسمت انتهای قلم کثیف شده باشد و قلم برای شارژ مجدد دچار مشکل شود که با تمیز کردن انتهای اتصال طلایی قلم ایکوس مشکل برطرف می شود. مورد بعدی به اتمام رسیدن باتری iqos است.

در بعضی از مواقع باکس شارژ ایکاس دچار مشکلاتی می شود که در بالا به آن اشاره کرده ایم ولی عمر باتری باکس شارژ IQOS بستگی به مدل دستگاه متغیر می باشد. باکس شارژ دستگاه ایکوس 2.4 دارای باتری 1300 میلی آمپر با عمر شارژ 3000 بار و باکس شارژ دستگاه IQOS 3 , 3DUO دارای باتری 1950 میلی آمپری می باشد که قابلیت 5000 بار عمر پر و خالی دارد. در صورت به اتمام رسیدن باتری دستگاه ،دیگر قلم IQOS را شارژ نمی کند.

دلیل این اتفاق وارد شدن ضربه یا افتادن قلم ایکوس بر زمین می باشد. در مواقعی هم به علت آب خوردگی، قلم باید تعویض ویبره توسط واحد تعمیرات تخصصی انجام شود.

همه سوالات به همراه جواب در مورد دستگاه آیکوس و هیتس ها⇓

IQOS چقدر مضر است؟

توتون در دستگاههای تنباکوی IQOS گرم می‌شود و نمی‌سوزد، اما این محصولات سطوح قابل تشخیصی از ترکیبات مضر و مانند ترکیبات آلی، هیدروکربن‌های آروماتیک  ولی کوتاه و چند حلقه‌ای و مونوکسید کربن را تولید می‌کنند، البته در سطوح پایین‌تر از دود سیگار. 

آیا IQOS کمتر مضر است؟

به گفته موسسه ملی بهداشت عمومی و محیط زیست هلند، IQOS “برای سلامتی مضر است، اما کمتر از سیگار کشیدن . در سال 2016، PMI یک درخواست چند میلیون صفحه ای را برای IQOS به FDA ایالات متحده ارسال کرد و عنوان آن :  یک محصول تنباکوی اصلاح شده و میزان درصد خطر پایین نسبت به سیگار

آیا می توان IQOS را بدون نگهدارنده داخل شارژ کرد؟

می توانید شارژر جیبی را با یا بدون درج نگهدارنده شارژ کنید. شارژر جیبی برای کار کردن نیازی به شارژ کامل ندارد، با این حال توصیه می کنیم قبل از اولین استفاده، شارژر جیبی را کاملا شارژ کنید. قبل از شارژ، نگهدارنده را در شارژر جیبی قرار دهید و دکمه ON را فشار دهید.

چگونه می توانم HEETS خود را طولانی تر کنم؟

نکته اصلی این است که نگهدارنده خود را تمیز کنید. سپس از گرم کردن نگهدارنده می توانید کارتریج را وارد کنید. و سعی کنید قسمت تنباکو را کمی با انگشتان خود مالش دهید و از سمت تنباکو به داخل کارتریج ضربه بزنید.

چند پف می توانید سیگار HEETS بکشید؟

یک چوب HEETS تا 14 پاف دوام می آورد.

مقدار نیکوتین در HEETS چقدر است؟

هر چوب تنباکو HEETS حاوی 0.5 میلی گرم نیکوتین است.

چگونه متوجه می شوید که IQOS 3 DUO  به طور کامل شارژ شده است؟

چراغ چشمک زن در بالا به این معنی است که باتری کم است و باید شارژر جیبی را با استفاده کرد و از آداپتور و کابل IQOS AC به پریز برق وصل کنید. چراغ چشمک زن به این معنی است که باتری اکنون در حال شارژ شدن است. وقتی نوار وضعیت پر است، دستگاه شما به طور کامل شارژ می شود و برای حداکثر 20 بار استفاده مناسب است.

آیا می توانید بدون IQOS سیگار HEETS بکشید؟

اگر در مورد سیگار کشیدن HEETS بدون IQOS فکر کرده اید، پاسخ کوتاه این است که خیر، شما نمی توانید HEETS را مانند سیگار معمولی بکشید. سیگار کشیدن HEETS بدون IQOS توصیه نمی شود، زیرا میله های تنباکو برای گرم کردن با استفاده از تیغه گرم کننده مخصوص ساخته شده است

آیا برای اولین بار باید IQOS را شارژ کنم؟

اگر برای اولین بار است که از آن استفاده می کنید، مطمئن شوید که شارژر جیبی را برای 90 دقیقه کامل شارژ کرده اید. مرحله 1 : قلم IQOS را از شارژر جیبی بردارید.

چگونه از  بلوتوث IQOS 2.4 plus استفاده کنیم؟

حالت پیدا کردن دکمه بلوتوث را به مدت 3 ثانیه فشار دهید و سپس رها کنید. چراغ وضعیت بلوتوث در مدت 30 ثانیه چشمک می زند که نشان می دهد در حال جفت شدن یا پیدا کردن تلفن هوشمند است. سپس تلفن هوشمند خود را پیدا کنید و ست کنید. هنگامی که چراغ وضعیت بلوتوث در مدت 3 ثانیه ثابت بماند، IQOS با تلفن هوشمند شما جفت می شود.

آیا می توانم نگهدارنده IQOS را شب تا صبح به برق بزنم؟

بنابراین رها کردن دستگاه شما در شارژر IQOS یک شبه می تواند منجر به خالی شدن باتری شود. حتی اگر کمی راحت تر است، جدا کردن IQOS خود از برق زمانی که شارژ کامل است یک راه آسان برای حفظ عمر باتری طولانی تر است.

مشکلات آیکوس IQOS پاسخ سوالات

آیا می توان IQOS را با شارژر گوشی شارژ کرد؟

بهتر است از شارژر خود دستگاه استفاده شود ولی اگر از شارژر های اندروید استفاده کردید عمر باطری کاهش می یابد

آیا می توانم IQOS خود را در ماشین شارژ کنم؟

شارژر ماشین IQOS به شما این امکان را می‌دهد که در حین رانندگی با ماشین خود، باتری نگهدارنده IQOS خود را به سرعت شارژ کنید. فقط شارژر خودروی IQOS را به شیار فندک خودروی خود وصل کنید و از کابل USB برای اتصال دستگاه IQOS خود به شیار فندک استفاده کنید. باتری نگهدارنده IQOS شما در مدت کوتاهی پر می شود.

کدام سیگار هیس از همه قوی ترند؟

هیس کهربا HEETS Amber ، طعم آنها قوی تر از بسیاری از چوب های دیگر است، اما آنها عطر و طعم غنی دارند. حتی اگر طرفدار طعم های تنباکو نیستید، به شما توصیه می کنیم این استیک ها را امتحان کنید. معادل مالبارو قرمز

چند بار می توانم از HEETS استفاده کنم؟

HEETS برای مدت زمان و تعداد پک های یک سیگار طراحی شده است، به عنوان مثال. تا 14 پف یا حدود 6 دقیقه. اگر تجربه استفاده را قبل از 14 پف یا 6 دقیقه متوقف کردید، نگهدارنده را دوباره شارژ کنید و از چوب تنباکوی جدید استفاده کنید.

HEETS چقدر دوام دارد؟

6 دقیقه، هر چوب HEETS می تواند تا 6 دقیقه یا 14 پک دوام بیاورد، مدتی مشابه مدت زمان یک سیگار. و نحوه پف کردن شما بر مدت زمان ماندگاری HEETS تأثیر می گذارد. پف‌های طولانی‌تر و ملایم‌تر، مدت زمان HEETS شما را افزایش می‌دهد.

کدام HEETS محبوب ترین هستند؟

HEETS زرد،  رنگ زرد محبوب‌تر بقیه و پر استفاده ترین است. طعم آن بسیار شبیه تنباکوهای سنتی است و طعم تنباکوی ملایمی دارد. پس از استنشاق یکی، احساس صافی در دهان به جا می گذارد و طعمی بسیار منحصر به فرد دارد. 

قیمت یک بسته HEETS چقدر است؟

قیمت HEETS برای یک بسته 20 عددی چوب تنباکو 5 پوند است که کمتر از نصف قیمت 20 نخ سیگار است البته با کشور انگلیس مقایسه شده است قیمت را اینجا ببینیم 

تار IQOS چقدر است؟

در یک تحلیل سه روزه شامل سه آزمایش در روز (مطابق با استانداردهای سازمان بین المللی استاندارد)، کمیته تجزیه و تحلیل و ارزیابی تست، که متشکل از کارشناسان متخصص در زمینه تنباکو و تجزیه و تحلیل محیطی است، دریافتند که  IQOS  به طور متوسط 9.3 میلی گرم می باشد

آیا IQOS اعتیادآورتر از سیگار است؟

نیمی (51٪) گزارش کردند که کمتر به بخارسازها نسبت به سیگارهای قابل احتراق وابسته بودند، 43.8٪ به طور مساوی به هر دو محصول و 5.2٪ بیشتر از سیگار به بخارساز وابسته بودند. بیشتر شرکت کنندگان دریافتند که IQOS میل به کشیدن سیگارهای قابل احتراق را از بین می برد.

آیا IQOS بو می دهد؟

بوی IQOS بوی تنباکوی گرم شده است، همچنین بوی آن در مقایسه با سیگار معمولی قوی نیست زیرا به سرعت از بین می رود و بوی قوی مانند سیگار تولید نمی کند، بنابراین کاربران و اطرافیان نگران نباشند. در مورد بوی ماندگار تنباکو روی مو، دست، لباس و مبلمان آنها. 

آیا IQOS 2.4 خوب است؟

به طور کلی، iQOS 2.4 Plus یک دستگاه عالی است. من چندین مورد دیگر را که امتحان کرده ام دوست دارم، اما هیچ کدام به اندازه iQOS به تجربه سیگار کشیدن نزدیک نیستند. بخشی از آن ارگونومیک است. نگهدارنده کوچک و سبک را می توان تقریباً مانند یک سیگار در دست گرفت که تنظیم آن را بسیار آسان می کند. 

بلوتوث در IQOS چیست؟

بلوتوث داخلی IQOS به شما امکان می‌دهد تلفن هوشمند خود را به برنامه IQOS Connect که دستگاه را نظارت می‌کند متصل کنید، به شما امکان می‌دهد لرزش نگهدارنده را تنظیم کنید، دستگاه را بازنشانی کنید یا زمانی که در دسترس شماست مکان آن را پیدا کنید.

آیا می توانم IQOS خود را به آیفون خود وصل کنم؟

برنامه وب IQOS یک پلتفرم در دسترس برای تلفن های همراه iOS است. می توانید دستگاه IQOS خود را از طریق اتصال بلوتوث به برنامه وب IQOS متصل کنید.

آیا Lil Solid از IQOS است؟

IQOS Lil Solid که توسط KT&G توسعه و تولید شده است را می توان به عنوان یک دستگاه گرم کننده تنباکو نسل دوم IQOS توصیف کرد. IQOS Lil Solid که بر اساس فناوری Dual Heat طراحی شده است، به افراد سیگاری این امکان را می دهد که از طعم تنباکوی واقعی بدون خاکستر، لذت ببرند

تماس فقط از طریق واتساپ پاسخ داده می شود 

0933-5537964

⇑ واتساپ بزن روش⇑

آیا IQOS Lil Solid با هیتس ها کار می کند؟

بله هیتس ها کاملاً با IQOS Lil Solid سازگار هستند.

چگونه IQOS کار می کند؟

اول : یک چوب تنباکو یا فیلتر هیتس را طوری وارد کنید که قسمت توتون رو به پایین باشد. دوم: دکمه را به مدت 2 ثانیه فشار دهید تا لرزش رخ دهد سوم : بعد از 20 ثانیه پک بزنید

آیا IQOS برای ریه های شما بهتر است؟

بررسی آنها همچنین تأیید کرد که در بین کاربران انسانی، هیچ مدرکی مبنی بر بهبود التهاب ریه یا عملکرد ریوی در سیگاری‌هایی که به IQOS تغییر داده بودند، وجود نداشت. ولی میزان ضرر کمتری را نسبت به سیگار مشاهده خواهید کرد

چه زمانی باید IQOS خود را تمیز کنم؟

برای اطمینان از طعم مطلوب، توصیه می کنیم تیغه گرمایش و اطراف آن را با استفاده از ابزار تمیز کننده IQOS و چوب تمیزکننده IQOS یک بار در روز تمیز کنید. 

باتری IQOS چقدر دوام می آورد؟

در حالی که با شارژر می توانید سطح باتری را با توجه به تعداد شارژ نگهدارنده (HEETS دودی) به راحتی پیدا کنید، در ابتدا تا 25 بار شارژ می شود و به زودی حدود 20 بار شارژ می شود.

چگونه از شارژ شدن IQOS 3 مطلع شوید؟

چراغ چشمک زن در بالا به این معنی است که باتری کم است و باید شارژر جیبی را با استفاده از آداپتور و کابل IQOS AC به پریز برق وصل کنید. چراغ چشمک زن به این معنی است که باتری اکنون در حال شارژ شدن است. وقتی نوار وضعیت پر است، دستگاه شما به طور کامل شارژ می شود و برای حداکثر 20 بار استفاده مناسب است.

کدام هیتس ها مانند مارلبورو گلد هستند؟

در حال حاضر HEETS در سه طعم وجود دارد – کهربایی، که تقریباً برابر است با مارلبورو قرمز با قدرت کامل. زرد، طلای مارلبرو روشن تر؛ و فیروزه، نسخه منتول ملایم. 

HEETS یا Marlboro کدام بهتر است؟

تنها تفاوت های بزرگ در قدرت طعم ها است که HEETS ظریف‌تر می باشد، اما سلیقه شخصی در اولویت قرار دارد.

چگونه می توانم هیتس را بیشتر دوام دهم؟

برخی از کاربران بر این باورند که بهترین کار این است که بسته را در فریزر قرار دهیم . بعد از اینکه آن را از فریزر خارج کردید گرمتر می شوند و آب سرد داخل آن متراکم می شود بنابراین مرطوب می شوند. 

اگر هیتس را روشن کنید و بدون آیکوس پک بزنید چه اتفاقی می افتد؟

سوزاندن تنباکو آئروسلی، ذرات بسیار ریز تولید می کند که نیکوتین را عمیقاً به ریه های افراد سیگاری منتقل می کند، جایی که جذب می شود و به سرعت به مغز می رسد. این سوختن مواد شیمیایی سمی تولید می کند که باعث بیماری می شود. 

آیا می توانید از یک سیگار معمولی در IQOS استفاده کنید؟

خیر ،در حالی که IQOS یک دستگاه الکترونیکی است، FDA آن را به عنوان سیگار طبقه‌بندی کرده است، به این معنی که این محصول مشمول همان محدودیت‌های موجود برای سیگارهای سنتی است. 

هیتس نقره ای چه طعمی دارند؟

توتون هیتس نقره ای متعادل و برشته شده، ترکیبی از تنباکو را ارائه می دهد که به آرامی تصفیه شده با رایحه ای ملایم از گیاهان تند را ارایه می دهد

توتون هیتس چیست؟

HEETS چوب‌های تنباکوی واقعی و با کیفیت طراحی شده‌ است که توسط دستگاه IQOS و فناوری تیغه گرم می‌شوند، نه مانند سیگار ؛ بدون دود، بدون خاکستر و بوی کمتر.

بهترین رنگ IQOS چیست؟

آبی تیره شیک، تقریبا مشکی و کتیبه طلایی پرفروش ترین نوع است، تنها نمونه ای که با روکش لاستیکی مات پوشانده شده است که لمس آن دلپذیر است و به راحتی در دست می شود. اثر انگشت و چربی که به راحتی با کف دست پاک می شود.

HEETS را چگونه دود می کنید؟

یک چوب HEETS را در نگهدارنده IQOS قرار دهید، سپس دکمه را فشار دهید تا چوب تنباکو تا دمای دقیق 350 درجه سانتیگراد توسط عنصر گرمایش کنترل شده در نگهدارنده IQOS گرم شود. این کار طعم واقعی تنباکو را از طریق بخار حاوی نیکوتین آزاد می کند البته بدون سوزاندن تنباکو 

آیا IQOS و هیتس ها در داخل خانه بو می دهد؟

دست ها و دهان شما مانند سیگار بو نمی دهد. در حالی که من تمایلی به استفاده از IQOS خود در داخل خانه ندارم، زمانی که از IQOS استفاده می کنم، بوی آن برای مدت طولانی در هوا باقی نمی ماند. 

آیا بوی IQOS به لباس می چسبد؟

IQOS نسبت به سیگار بوی کمتری روی دست‌ها، موها و لباس‌ها می‌گذارد.

IQOS چند فیلتر سیگار هیتس را می تواند از هر بار شارژ هندل کند؟

برای 20 فیلتر بدون شارژ اضافی کافی است.

آیا لیل توسط IQOS ساخته شده است؟

بله، در 7 سپتامبر، IQOS یک دستگاه جدید برای گرم کردن تنباکو – lil SOLID ارائه کرد. این گجت توسط شرکت کره ای KT&G ساخته شده است.

چگونه IQOS Lil solid را خاموش می کنید؟

برای متوقف کردن آن، با فشار دادن دکمه به مدت 2 ثانیه، برق را خاموش کنید. پس از خنک شدن دستگاه را تمیز کنید. پس از خارج کردن چوب تنباکو از دستگاه،آن را داخل نگهدارنده بگذارید

آیا IQOS باعث سرفه می شود؟

زمانی که برای اولین بار با بخار HEETS نفس می کشید، سرفه کردن طبیعی است. بدن از شر آلاینده های خود خلاص می شود.

کدام IQOS بهترین است؟

قطعا تا تاریخ امروز که مقالخ را برایتان مینویسم (دی ماه 1400) دستگاه IQOS 3 DUO زیرا سیستم جدید IQOS 3 DUO پیشرفته ترین فناوری و طراحی عالی را ارائه می دهد. IQOS 3 DUO بر خلاف نمونه قبلی خود، IQOS 3 و نسخه قبلی خود، IQOS 2.4 PLUS، از این مزیت برخوردار است که می تواند دو بار متوالی استفاده شود، بدون نیاز به شارژ دستگاه بین یک بار استفاده و استفاده بعدی.

نحوه خرید سیگار هیتس 

  • ابتدا وارد لینک رو به رو میشوید لینک خرید سیگار هیتس به صورت آنلاین بزن بریم 
  • در مرحله دوم اطلاعات و مشخصات سیگار هیتس را اگر مایل بودید و علاقه به خواندن مطالب داشتید میخوانید 
  • مرحله سوم به قسمت، یک  گزینه را انتخاب کنید رفته و رنگ سیگار هیتس HEETS خود را بر اساس 7 رنگ (نارنجی ، فیروزه ای ،  زرد ، نقره ای ، سبز ، بنفش و سیاه DIMENSIONS) انتخاب کنید
  • سپس تعداد سیگار مورد نظر خود را انتخاب نمایید ، یادتان باشه که اگر به طور مثال 1 را در تعداد انتخاب کنید یعنی شما 1 باکس که شامل 10 بسته است را انتخاب کردید 
  • سپس بر روی افزودن به سبد خرید کلیک نمایید و  روی دکمه اقدام به پرداخت ضربه بزنید
  • حالا مشخصات خود را وارد کنید (گزینه های ستاره دار) و سپس وارد درگاه بانکی شوید و خرید خود را تکمیل نمایید)

برای خرید و اطلاع از قیمت محصولات heets و iQOS روی لینک های زیر کلیک نمایید 

⇓⇓⇓

دستگاه IQOS 2.4 Plus  روش کلیک کن و بخر

دستگاه IQOS LIL SOLIDروش کلیک کن و بخر

دستگاه IQOS 3 Duo روش کلیک کن و بخر

سیگار الکترونیکی Heets  روش کلیک کن و بخر

  تجهیزات هیتس و آیکوس روش کلیک کن و بخر

آیا تنباکوی گرم شده بی خطر است؟

شواهدی وجود دارد که عمدتاً از تحقیقات انجام شده توسط صنعت تنباکو انجام شده است، مبنی بر اینکه گرما محصولات را نمی سوزاند و مطالعات نشان می‌دهد که بخار دستگاه‌ها حاوی سطوح کمتری از مواد شیمیایی مضر در مقایسه با دود سیگار است. 

آیا IQOS بهتر از ویپ است؟

هنگام استفاده از IQOS، بخار تنباکو سریعتر از دود سیگار پخش می شود. گرم کردن تنباکو به جای سوزاندن چیزی است که IQOS را از سیگار متمایز می کند و جایگزینی بهتر از ادامه سیگار است. IQOS با حرارت دادن به جای سوزاندن تنباکو، 95 درصد مواد شیمیایی مضر کمتری نسبت به سیگار منتشر می کند.

باید در پاسخ این سوال گفت که اگر واقعا شخصی تمایل به ترک سیگار داشته باشد، این دستگاه بهترین راه برای ترک سیگار می باشد.به این علت که سیگارهای مخصوص ایکوس،دارای توتون صد در صد خالص ساخته شده ،که به ادعای کمپانی فلیپ موریس دارای 3 فیلتر محافظ برای حذف تمامی سموم و مضرات سیگار های معمولی در آن استفاده شده است.از ویژگیهای مهم این سیگار، میزان نیکوتین استاندارد است که باعث کنترل و تعادل بخشیدن به مصرف سیگار روزانه و همچنین نداشتن بوی نامطلوب مانند سیگارهای معمولی در محیط، لباس، بدن و دهان می باشد.

تماس فقط از طریق واتساپ پاسخ داده می شود 

0933-5537964

⇑ واتساپ بزن روش⇑

بله سیگارهای هیتس دارای نیکوتین مختلف می باشند که با رنگ بندی مشخص شده اند. هیتس برنز و هیتس قرمز دارای بالاترین سطح نیکوتین می باشند – هیتس نارنجی و هیتس زرد دارای نیکوتین حد وسط می باشند – هیتس بنفش ، هیتس سبز ، هیتس نقره ای دارای نیکوتین لایت می باشند.

اکثر سیگار های هیتس به هیچ عنوان دارای اسانس طمع دهنده نمی باشند و 4 رنگ از سیگار های هیتس دارای طمع می باشند. سیگار هیتس گلد دارای اسانس گل همیشه بهار دارد هیتس بنفش دارای اسانس تمشک وحشی دارد، هیتس تورکویز اسانس نعنایی دارد و هیتس گرین زینک دارای اسانس لیمو می باشد.

2 برند مطرح سیگار Heets و سیگار Marlboro می باشند که جز بهترین و با کیفیت ترین سیگارهای تولید شده مخصوص دستگاه های ایکاس معرفی شده اند که در این راستا تاییده وزارت بهداشت جهانی را به خود اختصاص داده اند.

مقابله با سرطان ریه و ترک سیگار با سیگارهای الکترونیکی iqos

اگرچه ایده گرمایش توتون (به جای سوزاندن آن) بیش از دو دهه مطرح شده است، اما پس از سالها تحقیق و توسعه نهایتا محصولی ایجاد شده است که تا به اینجا برای مصرف کنندگان رضایت بخش بوده است.درحال حاضر حدودا 5.9 میلیون نفر از مصرف کنندگان دخانیات در سراسر جهان، رویه مصرف خود را از سیگار معمولی به این سیگار الکترونیکی iqos تغییر داده اند. این روزها بسیاری از مصرف کنندگان دخانیات، به مصرف سیگار الکترونیک روی آورده اند و آن را جایگزین سیگار معمولی کرده اند. سیگار الکترونیک IQOS ضرر کمتری نسبت به سیگارهای معمولی دارد زیرا فاقد آتش و خاکستر است و دودی وارد ریه فرد سیگاری نمی کند. سیگار الکترونیک IQOS سیستمی الکترونیکی دارد و از این طریق توتون فیلترهای سیگار گرم می شود. سیگار IQOS بدون سوزاندن توتون آن را گرم می کند و در حدی توتون را گرم می کند که نیکوتین های موجود در آن را آزاد کند.

مزایای استفاده از سیگار های هیتس و آیکوس

این محصولنوعی کالای لوکس شخصی و طراحی خاص و تنوع در رنگ هایی زیبا و جذاب که این محصول امروزه ، به علت ساختار سیستماتیک و کیفیتی بسیار مرغوب در ساخت فیلتر امکان سلامت بهتر را برای مصرف کنندگان سیگار در تمام دنیا رقم زده است. این دستگاه با کاهش ۹۵ درصد از سموم خطرناک و مرگبار سیگارهای معمولی،بدون آتش زدن و با گرم شدن فیلتر هیتس در دستگاه دارای ضرر کمتر نسبت به سیگار که فاقد تنگی نفس،خلط و تأثیرات منفی روی تارهای صوتی است ، میزان نیکوتین استاندارد بدن را تأمین کرده و از استفاده مکرر سیگار را به طور قاطع کاهش می دهد.

آیا می توانم IQOS خود را با الکل تمیز کنم؟

قسمت بیرونی دستگاه، نگهدارنده یا لوازم جانبی باید با یک دستمال غوطه ور در محلول الکلی (62 تا 71 درصد ایزوپروپیل یا اتانول) به دقت پاک شود. پس از تمیز کردن، دستمال را دور بیندازید. هرگز از آب برای تمیز کردن ابزار تمیز کردن یا نگهدارنده IQOS خود استفاده نکنید. 

چگونه تیغه های IQOS را تمیز می کنید؟

می توانید به آرامی کثیفی های پخته شده را از ریشه تیغه گرمکن با تمیز کننده آیکوس پاک کنید که تأثیر مستقیمی بر گرم شدن بیش از حد کارتریج در حین استفاده دارد. بسیار مراقب باشید و هرگز فویل را از کنار فشار ندهید، به راحتی می شکند. می توانید تمیز کردن کلی را با چوب های الکلی کامل کنید.

آیا IQOS مونوکسید کربن تولید می کند؟

یافته‌های گزارش‌های صنعت تنباکو نشان‌دهنده انتشار ناچیز CO (0436 میلی‌گرم بر استیک و 0223 میلی‌گرم بر استیک برای iQOS و GLO به ترتیب در مقایسه با 30.2 میلی‌گرم در سیگار تنباکو است که 69،3 و 135.4 برابر کمتر است)

فروشگاه سحابیان به معنای زادگاه ستارگان، برای بهترین و خاص ترین و باکیفیت ترین، محصولات طراحی شده است
برای اطلاعات بیشتر می توانید با متخصصین ما از طریق واتساپ در ارتباط باشید

تماس فقط از طریق واتساپ پاسخ داده می شود 

0933-5537964

⇑ واتساپ بزن روش⇑

کانال ⇓

Https://Telegram.Me/Traveltooarmenia

وبسایت ما⇓

Sahabiyan.Com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *